Monday 17 December 2012

Queenstown - from Louis

Hallo beste , juf Mieke , Liam , Lander , Eveline , Line , Fran , Arthur , Robin , Kaï , Florian , Tibo , Li-Anke , Emma , Lore , Ashley , Mayte , Evelien , Vincent en Sam . ik heb tot nu toe een SUPER TOFFE vakantie gehad !!!!! Ik mis jullie  niet ...euh... tipfout ik bedoel WEL !! ;-) De eerste week is voorbij nog 5 weken te g@@n ! En jullie gaan nooit geloven wat ik vandaag heb gedaan . Ik heb een BUNGY-JUMP gedaan !!!!!!!!!! Voor degenen die niet weten wat dat is : Hier volgt de uitleg :
                                                            uitleg :
Bungy-Jumping is een iets waar je voor van een brug ofzo moet springen . Je wordt natuurlijk vastgebonden met stevige touwen want anders SPLATSH !!!!!!!! en dat is natuurlijk niet zo tof !
Dan spring je van een hoogte van 50 m maar de hoogste was ongeveer 192 m ! Je moet met je hoofd naar beneden springen want het touw wordt vastgebonden aan je benen . Je kunt springen van een brug  ( meestal is het een brug ) of van een berg en er heeft zelfs is iemand van de Eiffeltoren gesprongen .
_________________________________________________________________________________
Ik heb gesprongen van 43 meter . echt ENG !!! We zitten nu in het stadje Queenstown . Het is echt een mooie stad ( Net als Reet ).Oh ja , in Nieuw -Zeeland leeft er een speciale soort vogel de kiwi . En ik ben twee dagen geleden naar het kiwi - park geweest .
Ik heb daar een kiwi vogel gezien . Tot binnen een paar weken SALUUT !!!








1 comment: